17 Haziran 2006

Lost

ah evet oncelikle bu dizi hakkında biseler yazmalıyım. gerçekten seyredilmesi gereken bir dizi en oncelikle gerçekten vakit geçirtiyor çok arada ikinci sezonun ortalarında tempoyu kaçırıp baydıı yerler olabiliyor ama onnarında hikayenin akısı adına gerekli olduğuna inanıyorum. diziyi ilk seyretmeye basladığımda gerçekten bundan nasıl 2 sezonluk bir şey çıkartabileceklerini anlamamıstım ve düsünüyordum ki dizinin 4 sezon sürmesi su an itibariyle kesinlesmis. cidden enteresan bir sey bu dengeyi tutturabildikleri için bile kutlayasım var yapımcı ve yonetici ekibi ikinci sezon sonu itibariyle hala bir yerlere gelemedik ve baymadık da bu bence cok onemli bise. bir konuyu lastik gibi uzatabilirsiniz ama izleyici anlar artık bosa uzatmaya kastığınızı yok burda hala eminim adamlara da artık güveniyorum uurassalar 6 sezonluk is çıkartırlar.

hoşuma giden belki çok çok derinlemesine değil ama bu konulu bir filmde olamayacak kadar çok karakteri inceliyoruz yaklasık 20 karakter birebir dizinin belimli bolumlerinde gayet aktifler ve bu karakteri enine boyuna öğreniyoruz bu çok keyifli bir deneyimdi 2 ser saatlik filmlerde en fazla 2 3 karaktere sıkısıp kaldıktan sonra yıllarca..

en güzel konu ve filmlerin iste kliselerden gelistirilip türetilmis konular olduğu neredeyse istatistiki bi veridir ya bunu da buna artı olarak ekleyebiliriz sen ıssız adaya düsmekten ne dizi yap

bu arada abc tv nin ilk bolumune 5 milyon dolar harcadığı için program müdürünü kovup sonra dizinin dünyayı sarsmasını seeredip göt olması durumu da enteresan bi anekdot.

biliyorum sağda solda yazılanlardan çok farklı birsey soylemedim ama bu dizi gaet hoş bir vakit geçirtici

bir de gerçekten oyunculuklar çok sağlam

Hiç yorum yok: