28 Temmuz 2006

Thumbsucker

Başka bir zamanda seyretmeye bile dayanamayacağım bir film belki de.. emin olamıyorum ama beğendim. aklımda kalan çok bariz bir sacmalık da yok. isterseniz konudan filmin ortaya koyduklarından birşeyler de edinebilirsiniz. filmin tek negatif yanı demeyeyim ama benim gibi bi adamda soru isareti bırakan dandik yani keanu reeves gibi bi adamın neden yan bir rolde bulunduğudur. film boyunca adamın oynadığı karakteri her görüsümde bu adam niye oynuoki bu filmde die 5 dakka filmden koparak bu soru isareti kafamda olarak filmi serettim belki de filme daha bi dahil olmamı engelledi bu durum. hayır filmden arada bi kopmanın gerekliliini düsünsem birşey demeyecem ama böyle bir ihtiyaç yok filmde. fight club bu yönüyle de çok basarılı bi filmdi arada bi filmin dısına alıodu sizi izlediklerinizi hazmetmeniz için araya geyik ama geyiin de çok temelinde yine filme katkı saalayan şeyler sunuyodu. ve izleyiciyi ki bana göre oldukca riskli ve zor birşeydir filmden çıkarıp tekrar içeri cekiodu bir izleyiciye bu aslında bir film dediiniz andan itibaren ona seyrettirdiiniz seylere kendisini kaptırmayı saalamk çok zordur gibime gelio ya bu fight club nası saalam bi filmdi yaa yok gelemedi onun gibisi senelerdir. zeka dolu bir senaryo işi bilen bir yonetmen ve muhdeşem oyunculuklar birleşince o filmin ortalığı darmadağın etmemesi gibi birsey sozkonusu bile değil..

Hiç yorum yok: