7 Temmuz 2007

Tired & Bruised

Uyuyamadığım gecelerden biri daha.. Gün içinde tazelendiğimi hissettiğim anlar oldu 3-4 defa ama maalesef gecenin bu vakti uyuyamıyorum ve yorgunum ve kendimi kirli, çürük ve adi hissediyorum. Buruşuk. hehe geçmişten gelen kelimeler bazen yüzümü gülümsetiyor ama katran kazanına bir damla beyaz boya neyi değiştirebilir ki.. Alabildiğine, uçsuz bucaksız yalnızlık ve günahlar.. sorunlar ve çözümsüzlüklerim hep aynı, tespitlerimde keza..

Bir şekilde bunda bir değişiklik olamayacağını artık kabullendim. Yüzümü gülümseten şeyleri biliyorum ve bunları olabildiğince sık hissetmek yaşamak için uğraşıyorum. Elimde değil, o zaman ne zaman olursa ona razıyım. Madde insanı köreltiyor. Maddenin düşüncesi, madde kaygısı direk solunum yetersizliği. ve de gereksiz.. ömür zaten tükenen bir şey. gözyaşı ise kalpden taşan.. seviçte ve hüzünde hissedebilir ve ağlayabilirsen bil ki kalbinden geliyor ve bu çok mutluluk verici.. hissetmek.. hissettiğimi hissettirdiği için teşekkür ederim.

kalbim taşıyor sana..

Hiç yorum yok: