23 Temmuz 2011

Son Yazı

Buraya yazıyorum ya bazen yazarken aklıma geliyor. Acaba bu son yazım olabilir mi?
Nereden bilebilirim değil mi. Belki de bu son yazım.
Kimin 1 sn sonra ölmemek için garantisi var ki..
Sonra bakıyorum son yazım bu mu olmalı
Bakıyorum yazdıklarıma ve bilemiyorum.
Son yazı nasıl olmalı ki.
Sanırım her yazım son yazım olmaya layık. Ne farkeder sonuçta benim beynimden çıkıyorlar ya.
Ama belki didaktik birşeyler olmasını da isterdim.
Burada yıllarca asılı kalacak bu yazı nede olsa belki 10 bin yıl daha burada böyle duracak. Kimbilir kimler gelip görecek.

Belki de vasiyet yazmalıyım son yazımda.

Tek dileğim şu olurdu herhalde.
- Ey bu siteden gelip de geçen, kendine dön ve bak eğer inançsızsan git islamiyeti araştır oku öğren ve müslüman ol huzuru yada her neyi arıyorsan bu dünyada bulamazsın ama islamiyete tutunursan bu ve öbür dünyada bulursun yoksa halin yaman.

- Ey bu siteden gelip de geçen, eğer müslümansan git islamiyeti iyice öğren dünyada huzur ancak islamiyeti tam öğrenip allaha tam teslim olup kalpten iman etmekle mümkün. Eğer bunu başarırsan bu dünyada öldükten sonra başlayan gerçek sonsuz hayatta da mutlu olursun yoksa tersi felaket.

www.dinimizislam.com islamiyetle ilgili her soruna cevabı bu siteden bulabilirsin. Bu sitenin yazarına da dua et. Allah onu affetsin.

Allahım sen beni affet. Çektiğim sıkıntılardan kurtar beni. Amin.

Hiç yorum yok: