30 Nisan 2013

Uzun zaman oldu be..

Uhm.. şöyle bir baktım da hep bir iş bir şekilde maddi dünya o kadar gömülmüşüm ki.
sonuçta endülüsü fethetmek için çıktıklarında karaya bakmışlar ki ya endülüs onları ya da onlar endülüsü fethedecekler ve bu anca artık geri gidişin olmadığı noktada başarıyla gerçekleşebilir yakmışlar gemileri. geri dönüş olmayınca tek seçenek kalmış önlerinde onlar endülüsü..

işte bende son zamanlarda bu moddayım. ben bu internet dünyasını.. taktım kafayı bir kere ve canla başla azimle sevgilimle geciremediğim tüm fedakarca zamanlarımla..

eğer nasipse olacak inşallah.

bi yandan da bu cycle ın dışında düşünmeye zihnimi taze tutmaya da ihtiyaç duyuyorum.
ama her dışarı çıkıp tazelik zindelik katmak için solujklandığım alan bir şekilde dönüşüp sarmala sokup beni yine bir ağ, bir internet ağına sokuyor. çok net hayat internet olmuş artık. bu yönde yönelmek çok doğru çok çok doğru.

hayatımın en mutlu günlerindeyim. belki aynı oranda belirsizlikler ve kaygıların da en tepede olduğu günlerdeyim ama sevgilimin onu sevmemde en etken olan o tarif edilemez benim zihin ikizliğim. benim ruh ikizliğim. bende ben olmak ve onda o olmamız. beni çok güçlü yapıyor ve bunu çok seviyorum. aşkın da sevginin de boş bir illüzyon olduğuna ikna olan benin bugün her ikisine de saygı duyması ve sevgi ile yüzünün gülümsemesi başka nedir?

Hiç yorum yok: