22 Ağustos 2007

Akıntıya karşı kürek çekmek mi? Ne olduğunu bilmemek mi?

Karaktersizliğimize kılıf olarak anti takılmayı mı yeğliyoruz?
Bakıyorum da en kolay akıntıya kapılmışlar akıntıya kürek çektiğini zannedenler?
Neden akıntıya karşı kürek çekeriz?
İçten içe mazoşist miyiz?
Olmayacak şeyleri ispatlamaya çalışmak neden takdir görür diye biliriz?
Akıntıya kürek çekmek herkesten farklı olmaya çalışmak mıdır?
Ya biz herkes gibiysek, zorla kendimizi kişiliğimizi neden yok etmeye çalışıp acı çekiyoruz?
Sex and the city seyretmemeliyim acaba onun için mi salakça bi konu bulup soru işareti şeklinde yazıyorum?

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Neden akıntıya karşı kürek çekeriz?

Bişi yapmış olmak için akıntıya kürek çekeriz kral efendi, sırf bişi yapmış olmak için.

Vatansız Kral dedi ki...

kendını akıntıa koyvermek de bısıdır ısımsız efendı :P

eed doorusun valla
ne kadar boktan ınsanlarız off ınsanız ve cok sıkıcıyız bazen sevmıorum

Adsız dedi ki...

isimsiz efendi değil, isimsiz hanfendi ;)

Vatansız Kral dedi ki...

müşerref oldum efendim pardon hanfendim :P