7 Şubat 2008

Jane

Jane'i ilk gördüğüm zamanı anımsıyorum. Akşam vakti.. Kalabalık bir caddede sağa park etmiş, neden olduğunu anımsamadığım bir yüzden dolayı arabada duruyordum. Pineklemek aslında evet böyle bir kelime var değil mi... pinekliyordum.. adding pins to my miserable life.. pinekliyordum.. sessiz sakin ve sanırım keyifle pinekliyordum.. hahah pinekliyordum. ah aşık oldum bu kelimeye.. herneyse Jane de karşıya geçip arabama yaklaşandı işte.. Jane.. Uzun boylu değil ama zeki.. Allaha şükür şişman değil ve de bağımsız.. Jane işte.. Bazen gülümser. Çok şirin aşağılar..

Jane'i sonra çeşitli grupsal sosyalleşme seanslarında gördüm. Jane'i odamda gördüm. Jane'i çokca ziyaret ettim.

Jane şimdi nerde olduğunu bilmeden orda üşüyordur.. Sıkılıyordur.. Ve de küfür ederek kendini sinirlendirmeye çalışıyordur.. Aslında Jane'in gerçekten sinirlendiğini hiç görmedim.. Bu ne kadar sinirlenilmeyecek kadar harika olduğuma işaret eder acaba.. Jane buna sinirlenirdi..

4 yorum:

Adsız dedi ki...

''adding pins to my miserable life..''
ahahah süpersin beybü

Vatansız Kral dedi ki...

eh yane ben o kadar sanatımı sereyim oraa bula bula quote edecek şu cümleyi bul sende
kınıom seni beybü :P

hehe mersü canum..

Adsız dedi ki...

yazı zaten hoş lakin bu cümle çok sevimli geldi bana la ;)

Adsız dedi ki...

sorry but who is the fuckin JANE!!!