16 Temmuz 2008

Yenilik - Değişim

Arayışlardayım yine.. sıkıntı had safhada ancak neden ve çözüm nedir her zamanki gibi yok ortada.. pişman olacağım umursamaz çılgınlık hareketleri yapmak istemiyorum sıkıntıdan.. eskiden pişman olmuyordum ama artık duraklamak bile istemiyorum ancak olanı kabullenip yaşayamıyorum da.. bilmiyorum.. neşeyi özlüyorum.. bir kısacık anımda bile uzakta kalıyorsa neşeyi özlüyorum.. neşeli olmak gülmek zibidilik ve zevzeklik keyif veriyor bunu anlayabilen ve kabullenebilen insanları seviyorum bunlara katkıda bulunan insanlardan keyif alıyorum onlarla olmayı seviyorum.. birbirlerinin hayatını zorlaştıran kendi hayatını bi bokmuşcasına başkalarının hayatında daha baskın hale getirmeye çalışana yada paylaşana katlanamıyorum.. ortak yaşanan anlarda keyif, matraklık ve hoşlukla dolu neşe olsun başka bir şey neden olsun ki.. bu katlanamadığım davranışları kendim de sergilediğimde sinirleniyorum ama yine de yapıyorum sanırım insan doğası bu.. hehe ama ben yaparken karşımdaki katlanma sorunu yaşamadığı için çok problem etmiyorum.. alabildiğine bencilim yani fazlasıyla da deli aslında..

güldüremezsin.. gülmeyeceğim..

Hiç yorum yok: