30 Kasım 2008

Genişleyen Düşünceler

Düşünce çemberlerimi her bi turda giderek artırmayı çok seviorum her nekadar bir süre sonra odak noktamı kaybedip yitip gitsem de..
yazmayı çok istiyorum ama bir yandan esniyorum bir yandan zihnim yorgun ve dolu ama bir süredir ara ara aklıma geliyor.
hayatta komplekslere sahip olmak.
kompleks yapmak bir şeyi, kendine güvensizlik midir yoksa kibrin ve kendini büyük görmeye çalışmanın uç noktası mıdır..

kompleks duyuyorsam bir şekilde kompleks duyduğum şeyin bende eksikliğini farkedip kendime dert etmişimdir e o zaman o şeyin bende tam olmasını istemekteyimdir.

ben kimim de herşey bende olacak..
varlığımı olduğu gibi sevip mutlu olmayı öğrendim.. madde yalan madde çok acı verici.. benden rahatsızlık duyanın kendi derdi o bir gun o derdini benım uzerımde denemeye kalkarsa benım derdım olur o zaman da ya carparsınız ya da uzaklasırsınız..

işte böyle birşey bu genişleyen düşünceler
suya damlayan bır damla su gıbı
bır halka daha bır halka daha
ne kadara kadar dıyerek serbest bırakmak cok keıflı..

Hiç yorum yok: