4 Haziran 2014

Uğultu, karanlık ve noktalama işaretleri

Gözlerimi kırpıştırarak saçlarımın arasında elimi dolaştırıp bir yandan da kafamı sağa sola çevirirken düşünüyorum. Bir şeyler eksik, bir şeylerde bir sorun var. Facebooka bakıyorum, twittera bakıyorum, instagrama bakıyorum, foursquare'den bildirimler geliyor vs. bir iletişim furyası bir paylaşım furyası, alabildiğine ironi, garipliklere vurgu. Fanatik şiddetli kelimelerle anlatıklar. En son okuduğum ise insan temelli bir ekonomi teorisine ihtiyaç olduğuna vurgu. Aslında eksik değil bal gibi biliyorum bir fazlalık var. Şu anda olması gereken ietişim eşiğinin çok üzerine çıktık ve bunu o kadar ahmakça ve boş şeyler yayarak kullanıyoruz ki baş ağrısı ve hayatı mutsuz kılan bir kavgadan başka sonuç üretmiyor.

Bilgisayar görmekten, bir ekrana bakmaktan, birilerine laf yetiştirmek yada birşeyler paylaşmaktan ve daha da fazlası başkalarının paylaştıklarına maruz kalmaktan yoruldum.

Dünya zorla zihnimin bacaklarını aralayarak kendini bana uzatıyor.

Hiç yorum yok: