2 Mayıs 2006

bir süredir hiç bir şey yazamıyorum heyecanımı kaybetmek falan gibi bir sebeple yada ne bileyim vaktim yok sudur budur değilde bir nevi zihnimi toparlayamaz ve hayal kurup aktarmak düsünmek ve aktarmak tartısmak ve aktarmak sinirlenmek ve aktarmak sevmek ve aktarmak elestirmek ve aktarmak gibi bir seyleri zihnimin tam manasıyla yapamadıımı farkettim olmuyor cümleye baslıorum ama iki kelime sonrasını bir türlü getiremiyorum hele bir yazıyı cember g3ibi düsünen ben daireyi tamamlamadıım zaman illa açık kalmıs ve dısardan gelecek her hangi bir etkiye elestiriye ve bilimum seylere karsı vulnerable bırakılmıs bir yazı olacaını ve bunu da sevmeyeceimi düsünen ben boyle bir durumda ilerleyemeyince hiç yazmayı istemiorum ama bir yandan da yazmak ki hepsini buraya koymuyor olsamda bana bir türlü vakit geçirme ve keif verme gibi etkiler tepkiler yaşatmasından dolayı bir tür vakit geçirme aracıydı. yazmayı geri istiorum engeller pis engeller çekilin gidin defolun karsımda sizi asaılık mendeburlar..

Hiç yorum yok: