25 Mayıs 2006

Garip

Bugün kendimi bir garip hissediyorum. Hayatımda ilk defa birşeyleri umursayıp da umursamıyorum. İstediğim bazı şeyler var bunlar için kıçımı kaldırdım ama bir yandan da uğraşmak istemiyorum. Sanki uğraşırsam istediklerimi elde edeceğim ve ondan sonrasında artık hiç birşey eskisi olmayacakmış gibi bir his var içimde.. Elde ettiklerim beni tamamen değiştirecek ve başka isteklerinin peşinde koşan hareket dolu devamlı birşeylerle uğraşılan depresyona yer olmayan ve farkında olmadan seni alıp götüren bir hayatın içine düşecekmişim gibime geliyor ve sanırım ben bunu istemiyorum. Hiç birşey yapmadan oturduğun yerde sıkılıp bunalmak sanki bunu özleyecekmişim ve bunu kaybetmek istemiyormuşum gibime geliyor. ve bunu düşününce de saçmalık beni benden alıyor.

Bir garibim bugün anlayacağınız..

Hiç yorum yok: