7 Mayıs 2006

Dreams

Çok ilginç... Uyanık kalmaktan keyif aldığım anlarda hep aynı şey oluyor ve uykum ve rüyalarım daha da keyifli hale geliyor ve ben uyumak mı uyanık kalmak mı seçim yapmakta zorlanıyorum. Ama son zamanlarda bunu uyumak olarak deiştirten bir rüya serisi görüorum dehşet mükemmel bilmem sizde yakalayabilir misiniz böyle bir şeyi..

Kadın vucutlarından parcalar diyebilirim kısaca evet rüyalarımın objeleri bunlar eller ayaklar kalçalar göğüsler ve çatalları hareket ediyor gündelik hayatta yaşıyor elbiselerin arkasına gizleniyor dansediyor enteresan olan tam istediim kıvamda olmaları ve istediim şekillerde görebilmem bilmiorum manyak bir keyif izlemesi.. henuz hiç yüz görmedim belki olayın keyfini korumasını sağlayan da budur yüz çok ama çok onemli bir kadına aşık olmamı sevmemi hoşlanmamı herşeyi geçtim konusmamı sağlayabilmesi için saydığım iletişimin levellerına göre yüzün de fena değil den muhteşemliğe doğru gitmesi gerekir. (fena değil benim baska herşey için kullandığım top seviyedir bu arada) Güzel ve tarz bir yüz, o gördüğüm beden parçalarıyla bir gün birleşirse sanarım sabah beni yüzümde hayvan gibi bi gülümsemeyle mest bi vaziette ölmüş olarak bulacaksınız..

Hiç yorum yok: