5 Ağustos 2006

wtc - fearless

yine commentimi ettim bi yere baktım bayaa da çok oldu dedim bunu aliim götüriim kaptım buraya da getirdim..

wtc ordaki iki polisin cesaret kaaramanlık bina cokcek belli ama insanları kurtarmalıyım modoundaki üstün davranısını körükleyen sonrada çoken binanın altında kalmalarını konu alan bir film fragmanını seyrettim de fragmanlar da bu arada iirenç seyler bütün filmi gördüm olayı annadım ne almam gerektiğini algıladım nicholas cağe i de gördüm ve gitmemem gerektiğini annadım fragmanlar en salakça reklam aracı diebilirim her neyse wtc de bööle bise adamlar polis deil de itfaiyeci olabilir bilemem nicholas 30 kilo verip bi de bıyık bırakmıs türk olabilir.

bu filmden bahsedince aklıma geldi esas fearless diye çince bir film oynuoyo su aralar sınemalarda bi kaç arkadas gittik de çoğu bunun amerikan stilinde yapılmıs çinlilerin çinlilere empoze filmi olduğunu iddia etti ben uçan kaplan fışkıran ecderhadan sonra çıtayı biraz daha ileri götürdüklerini uluslararsı mantıkta tamamen dış dünyaya özellikle batıya çince kültür öğreti ve şu bu aşılama filmi olduğıunu düşünüyorum ee ne var ki bunda olay şu bu adamlar sinema endüstrisine de el attı demektir. 5 yıl sonra düsünmek bile istemiyorum. bunun da ötesinde adamların bir planı var demektir ve bunlar kesin dünyayı geçircek planları varsa yaparlar da :) dünyayı geçirmeleri umurumda değil ama ben o çin kulturu denen ne olduunu algılayamadığım bir şeyin etrafımı çevrelediği bir dünyada yaşamak istemiyorum burdan serdar turguta da seslenmek istiyorum bu işe bi el atsın durdurmak lazım bu çinlileri.. hah neyse demek istediğim amerika kahramanlarını nasıl işliyor ve o kahramanların özellikleri nedir ve çinlilerin kahramanı nedir nasıl bi karakterdir görmek için ideal iki film karsılastırma yapıp kendi kahramanınızı siz secebiliyorsunuz çok keifli

Hiç yorum yok: