24 Ocak 2007

Fw : Nefret ediyorum ama bu dumur etti


Kim nefret etmez ki bu Fw meillerden. Ama buna gözüm takıldığında olay meil forward falan unutturdu. bu fotodaki aksesuar malzemeleri ve fotonun kullanıldığı alanı msg ı algılayamadım biri bana yardımcı olsun. Bazı fotolar vardır gülümsetir bizi yıllar oncesinin modası yansımıstır o zaman normal olan birşey şimdi çok garip geliyordur falan ama allaşkına bu foto sanmıorum ki cilalı taş çaında bile normal olabilsin nasıl bir mantık bu fotonun çekilmesine iteklemiştir insanları çok ama çok merak ettim

2 yorum:

Adsız dedi ki...

adamın içiyanıyo bilader, yangın tupleri onun için

Adsız dedi ki...

o adam üşengeç, baştan bunu söliim de.heh işte o sebepten oturduğu yerden ateşini söndürcek o şemsiye de işte tam orda devreye girio ki arkadaki malzemeler zarar görmesin köpükten neim.bir pratik zeka harikası olan bu fotonun içeriini takdir etmemek mümkün diil bence. şahsi kanaatim yani. (pek de zekiyim sevimliliim üstüne yarabbem :> )