24 Mayıs 2007

Basit ve Basic olarak

Yeni bir buluş değil ama bu tesbiti yapasım var. Kimse engel olamaz..
Hayatta herşey ikiye ayrılıyor. İpleri elinde tutanlar ve kuklalar.

"İpler elindeyken, kuklaların ne yapacağını bilirsin."

Hem ipleri elinde tutabilir hemde kukla olabilirsiniz. Ancak kendi ipiniz asla sizin elinizde olamaz. Mutlaka kuklasınızdır. İplerinizi aynı anda üç beş kişi tutuyor olabilir. Yani tek bir ipiniz yoktur. Bunlar sırayla sizi oynatabilir yada aynı anda çok ters sekilde oynatmak da isteyebilirler. Ee genelde bu durumda breakdown dediğimiz hadiseyi yaşarız. Yada o iplerden kurtulacak bir hamle yapar ipleri bambaşka birine teslim edebiliriz falan filan.. düşünün işte..

Birde kuklalarımız vardır da.. Kukla iken bizimde kuklalarımızın olması ne ifade eder ki. Belki Benim iplerimi elinde tutan elimdeki kuklaları da yönlendiriodur. Bende ben yönlendiriorum zannediyorumdur.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

her yazdığını okurken bi de theme song çınlıyo kulağımda... hani bi roman denemen vardı, onda da böyle olmuştu, hatta bu romanın yanında cd compilation yapıp verelim demiştim...

Bu post unu okurken inanmazsın ama bir deil iki theme song çınladı ben de ikisini de ayrı ayrı dinneyip okudum iki kere. birincisi obscured by clouds ilk parçası, ikincisi de for whom the bell tolls metallica dan

lütfen bir dene....