7 Eylül 2007

Sex

Garip bir durumda buluorum kendimi hem şaşıorum hem de izliyorum. bir on yıl gecikmeli olarak hayatı yaşayan birisiyim buna giderek ikna olmaya başladım. 20 lerimde teen gibiydim şimdi otuzlarımda twenty something gibiyim. seks konusunda sapıttım seçici ve isteksizken bir anda her çeşit bedeni merak eder hale geldim. istiorum arzuluyorum alıorum tadıyorum. tek sevmediğim uğraşmak o değişmedi. sekse ulaşmak zahmetli olmamalı oyunlarla ve nazlarla dolu olmamalı hatta bunlar hiç olmamalı en çok merak ettiğim bu aralar 40 lı yaşların kadın vucutları..
kadınlar gerçekten çok estetik çok çekici çok muhdeşem fiziki yaratıklar
beyin mi anlaşmak mı mmmh ne gerek var zevk ve eylenmek dururken konusmaya ve baska seylere
hayat kısa tadına varmak güzel
böyle düşünen karşı cinslerimi de ayrıca çok seviorum
aptal gelenek kurallar ve tabular defolun..
ha fiziki istek uyandırma temeline saygım var o ayrı..

2 yorum:

Vatansız Kral dedi ki...

körpe diom assında

Adsız dedi ki...

her şekilde, bence de.. şuna da bakayım, bu nasıldır, nereye gitçek bilmiom. zahmetin ... koiim mevzusu var tabii. direkk olsa?