17 Mart 2008

Jane

Ah seviyorum hoşlanıyorum hayranıyım ben Jane'in.. yani sanırım.. bu minik ve zeki ve de bağımsız kızlara olan ilgimi biliyorum ve Jane de bunlardan birisi.. arkadaşız aslında Jane'le.. bundan da mutluyum.. ilişmeyi, çift olmayı falan sevmiyorum zaten.. çok özgür bu arkadaşlık, rahat olmak birbirinin yanında.. bilmem anlatabilir miyim. Jane'i en çok yanında kendimi özgür hissettiğim için seviyorum.. bunu okusa belki de kızar bana ama boşver kızsın...

çırılçıplak evde dolanıp birbirimize sarılarak film izlediğimiz ve seviştiğimiz sonra da kahve ve sigara arasında birbirimizin erkek ve kız arkadaşlarının dedikodusunu yaptığımız o günlerde Jane'in en çok zekasına kendimi kaptırıyordum. bu minik ama büyüleyici zeki kadınlar her zaman en büyük zaafım olacak..

Zeki, rahat ve umursamayan bir minik kadın kadar çekici bir başka şey var mı bu dünyada bilmem.. minik derken yaştan bahsetmiyorum Jane 25 lerinde.. beyaz tenli..

güzel..

Özledim Jane'i
hissetmek istiyorum

1 yorum:

Adsız dedi ki...

ahh, jane!