25 Mart 2008

Yazmak İstiyorum

Evet. Yazmak istiyorum ama o kadar zihnim sacmalıklarla dolu ki aslında dolu demek tam karşılamıyor anlamı saçmalıklar zorla gelip zihnime girip çıkıyorlar ki farkında olmuyorum engel olamıyorum ve ciddi bir şekilde bir düşünceye hatta düşünebilmeye bile odaklanamıyorum.. odaklanma problemim yine başladı sanarım..
geçen arkadaşıma anlatıyordum bu aralar kendimi dizilere gömmeyi seviyorum. "kaçmaya" alternatif buldum. dizi seyretmek. bakıyorum eğer dizi beni içine çekiyorsa karakter ve tiplere ısındıysam arka arkaya bölümler seyretmek super oluyor. bir an insanın dünyası o oluyor cevrendeki insanlar o karakterler haline geliyor bir nevi halüsinatif sanal dünya yepyeni bir uyuşturucu diyebiliriz. ışığı kapa ve seyret...

Yazmak devamlı yazmak istiyorum ama gelmiyor bir tıkanıklık var boşalamıyorum..

1 yorum:

Adsız dedi ki...

gecenin bi vakti öyle googlede bişeler arakene gördüm , biir yorum yazayım o haldededim.

,takvim yaprakları okuyun bol bol kendiliğinden geliyor, yazarkende müzik dinlemeyin, sessiz olsun ortam, fan sesi ve klavye sesi mahvediyor insanı,bir deharamlardan uzak durun, ince olun, ince düşünün.