8 Mayıs 2008

Wealth health depression..

Depresyonuyla barışık olmak ve onu sevmek ayrıca bir sorunlu zihin ürünü müdür bilemiyorum ama şüpheleniyorum. Çünkü insanları seven ve onlarlayken eğlenen benden nefret ediyorum.. Sağlık sıhhat afiyet en önemlisi bu..

Bugün de yazacak birşeyim yok ama bilgisayar elimde ve canım sıkılıyor. Tek hissettiğim rutinlerden sıkıldığım. Ve her nedense bunu aşamıyorum. Oysa sonuçta her ne olursa olsun hiçbirşey alabildiğine renkli değişik ve keyifli olamaz ki.. Herşeyin gidip de varacağı yer rutindir.

Jane'le buluştum geçen birbirimizi uzun zaman olmuştu görmeyeli.. Özlemişmiyim bilemedim ama o özlemişti beni, bunu hissettim. Aslında özlemiş olması çok önemli değil benim bunu hissetmem iyiydi.. Devamlı konuştu bende çok dinleyici olmak ister halimdeydim çok uyumlu oldu. Enerji saçıyordu ve hayrettir ki rahatsız etmedi beni hatta keyif bile aldım. Jane çok yalnız bu içimi burktu. Sık sık görüşmeye karar verdim. En sonunda rutine bağlayacağım ve uzaklaşacağım biliyorum ama olsun..

Bu aralar en şaşırdığım şey, orda burda konuşurken birden kendimi gülerken, neşeli falan buluyorum ve anlamlandıramıyorum.. Nereden geliyor bu yalan yanlış şeyler..

Hiç yorum yok: