1 Eylül 2008

Sıkıldım, başım ağrıyor...

Başım ağrıyor, ne oldu bilmiyorum.. sağa donunce yada sola donunce yatarken sol tarafında beynımın sankı ağır bır yuk altında ezılıyormuscasına bır ağrı oluyor. sağ tarafı çok buyudu dığer tarafa baskı mı yapıyor acaba.. ama o zaman sağa donunce ağrımazdı demekkı sol taraf kafatasımın ıcınde hareket kazandı ondan ağrıyor. sırtustu yatınca sımdılık bı problem yok..

hedeflerımı dusunuyordum sonra aklım yaşlı ınsanlara gıttı emeklı olanlara cocuğu torunu falan olanlara hayatları hedeflerı yasamak ve devam ettırebılmek olmus medıocre bır ınsan hayatına gıttı memur counlukla yaşa ve gıt gerceklesn hedef yok anın tadını cıkarmaya calısmak var belkı bu da yok anı olabıldıınce az acılı yapmak var anca belkı..

zaten baska nedır kı hayat..

hedeflerımın olması yada daa doorusu hedeflerım bır anda bana gereksız ve komık gorunduler. ıste nefes aldıın surece etrafına bak ve öl git..

bu kadar basıt hale getırenler var ve bence bıraz zavallıca bılmıorum.. bınbır sorunu ıle uurasırken su hayatın keıf almaya calısmak bence sacma

neyse bu aralar cok sıkılıorum.. herseyın taaa..

ne kadar onemsız hersey..

sevdığım ınsanlar bana uzak sevmedığım ınsanların gereksızlıklerı benı bouyor..
bı de notrler var ben kendımı kotu hıssedıom onlarla..
yalnızken de bır sure ıyı ama sıkılıorum
ee o zaman
amaannn

Hiç yorum yok: