12 Eylül 2009

?

Krallıklar uzanıyor turuncu gök altında..
Yüksek kubbelerde şen kahkahalar ama yüzlerdeki gerginliği tam kapatamıyor.
Alevler içinde altından damlaları iniyor aşağıyo heryerden..
Ruhumu tutuşturarak geçiyor beni, engeline koşuyor adeta.
Oynak bir müzik, tok bir davul, parmaklarda ritim
devamlı boşluğa basıyor herşey
rahatsız
kör
hayallerde karışık imgeleri ayırdetmekte beceriksiz
gerçekle yalan içiçe
umarsız bir nefes alışverişi bu
farkına varmadan
bilmeden
bas üzerine
dümdüz uzan yanına
aaaaaaaaaaahhh bana doğru genişliyor sarı ışık
üstümü kaplamak üzere
beni
benden geçerek tüm beni eliyor
ışığın altındayım şimdi
tenim bu kadar yabancımıydı bana yoksa bende başkasını mı görüyorum
kimsin sen el
işaret parmağı bana doğruluyor
beni gösteriyor
gözüm kırpmadan dikkatle bakıyor
sesler duyuyorum
gel yanıma gel yanıma
bazen tatlı bazen otoriter
dal
dal
dal

Hiç yorum yok: