23 Eylül 2009

vucudumdaki savaşı hiç bu kadar bilinçle takip etmemiştim
iyiler ve kötüler, amaç aynı beni ele geçirmek
hissediyorum
tüm damarlarımda, hücrelerimde bir panik bir olağanüstü hal
koşuşturmaca
sıcaklıklar soğukluklar
ağrı ve sancılar
iyileşip tekrar zayıf düşen yerlerim
hissediyorum
hastalık beni ele geçirmeye çalışıyor
içimde bir şeyse onunla mücadelede
hastalığın kötü olduğuna karar veren ne peki
biraz dışarıdan müdahele edip bir kaç hap daha atıyorum
bakalım bunlar hangi tarafı güçlendirecek

gidip gelen dalga dalga bir ateş
bir sıcak bir soğuk

bir kaç hap daha
hissediyorum ve gülümsüyorum
bugüne kadar hep mücadeleleri seyretmiştim ama hissetmek
çok farklı, bir huzur yayılıyor acının ortasından
ah hastalık mı kazanıyor ne
damarlarımdan sanki sığmayacak büyüklükte yakıcı toplar geçiriliyor
göz kapaklarım ağrıyor

eklem yerlerim
hissetmek yaşamaya bedel
dur bakalım
bir kaç hap daha

Hiç yorum yok: