23 Mayıs 2012

Baştan çıkar



Hayır..
reddedilmenin o güzel seslerle bezeli kelimesi..
avuç içleri beni iterken tekrar daha istekli gel diyen gözlerin o mavi gri gözlerin beni yalvararak çağırmasına seyirci kalamıyorum.
zaaflarım var
ben de insanım
hayatım boyunca sadece bir
evet sadece bir aşkım bir sevgilim bir tane beni bütün benliğimle teslim alabilecek bir birey olsa da
hayat durmuyor ve ben kabul edilmediğim tüm geri kalmış sevgi kırıntılarından en fazlasını emebilmek ve hissedebilmek için bambaşka hayatların kabusu olmaya devam ediyorum.
kendimi sekse şehvete cinselliğe vurduğm için vicdanen rahat olduğumu düsünsem de altımda inleyen bedenlerin benden sevgiyi bağlanmayı umduğunu anladığım o sessiz hissiz saniyelerde..
çaresiz kalmadığımı kime söyleyebilirim ki..
evet sana lanet olası sana ama senden uzaklaştım.
hayatında yeşeren zararlı bir ot olmaktansa uzakta bitemeyen toprak altında kalmış bir tohum olmayı seçen ben.

kendimi ezsem de.
sınırlarının içinde kalan ve acı çeken ben.
çünkü insan geçici.

Hiç yorum yok: