8 Mayıs 2012

Bu Hayatta

Heryer parlak.. gözlerimi alıyor..
Kısarak bakıyorum. uzakları arıyorum..

yakınlarımda bir hengame ve insan kalabalıkları. gözlerim ama adeta kıvrılarak dolaşan bakışlarımla takip ederek buluyor ve odaklanıyor o kendinden emin yürüyerek uzaklaşan kalçalara..

kadınlar. zihnimde bir tanım var ama kelimelere dökemiyorum. güzel olmaları gerekmiyor ama bir kaç noktada oran orantısı gerçek, kalça ve göğüslere ifadeli bir yüzü eklediğinizde işte kanımı kaynatan kadınlar..

uzaktan böyle yakından ise mutlaka bir beyin bir de yüzeysel olmayan bir hayata bakış açısı gerekiyor.

hayatımda beni boğan daha fazla hiçbir şey olmadı kendi sıkıcı boktan hayatını dünyanın en eğlenceli şeyiymiş gibi devamlı paylaşma ihtiyacı duyan bir yada daha da fenası bir kaç kadın kadar..

Tam tersinde ise heyecan var. çok ender mükemmel heyecanı yakalasam da.. bacaklarının arasına sunduğumda kendimi. beni daha da kendine çekerek altımda iniltileri ve sıklaşan nefes alış verişleriyle kabul ettiğini belirten kadınların verdiği heyecan..

Üstüme çıkıp kendi ritminde kaybolan ve beni de uçuran bu dünyadan uzaklaştırıp kendi keyif alemlerimde yüzmeme sebep olan muhteşem kadınlar..

hepsi değişik. her sefer ayrı.

Hiç yorum yok: