28 Mart 2007

İnternet ve Reklam ve dandik norton

Sevgili Norton 2006 ım sağolsun internette reklamsız bir sörfün tadını çıkarıordum bugüne dek.. Norton bitti ve 2007 sini yükledim kendi beceriksizliğim de olabilir ancak adblock özelliğini bulamadım. Ben bir kere kesinlikle senelerce çok benzer bir user arayüzünü kullanmıs bir firmanın kalkıp da arayüzünü deistirmesine karsıyım. Alıstığın ikonlar ve yerleri tamamen değişiyor ve tamamen berbat bir program halini alıyor ki neyse sonuçta aradım taradım ve bulamadım ve inanıyorum ki sevgili norton adblock özelliğini kaldırmış ve ben internetteki bütün reklamlara karsı vulnerable vaziyette dolanmaktayım. ordan gözüme zıplayan bir banner öbür taraftan fırlayan bir reklam.. kesinlikle çok iğrençmiş. kel alaka ve devamlı oynayan zıplayan görüntüleriyle reklamlar insanı çok rahatsız ediyor ve 90% ı da benimle alakasız seyler. zone alarm da adblock özelliğinin olduğunu biliyorum ve sanarım ona geçeceğim. norton müsteri kaybını kendini kandırarak o devasa ve hantal yazılımından deil de müsteri arayüzünden olduğunu zannediyorsa ve bu değisiklikle müsterisini artıracağını sanıyorsa yanılıyor biraz alıskanlık biraz da firewall unun iyi olduğundan ötürü kullandığım nortonu artık bende bırakacağım ve bir diğer mevzu zaten program çalısmıyor. düsünebiliyormusunuz 50 dolar gibi bi para veriorsunuz ve full system scan yapıorum ve drivelardan birinde program takılıp kalıyor. ne bir hata mesacı ne bir virus buldum uyarısı sebebsiz yere öylece duruyor saatlerce e ben bööle virus yazılımını ne yapayım daha kendini bilmiyor. güle güle norton paramı da alacağım geri merak etme.. kapatın bence siz o firmayı symantec mis hıh

Hiç yorum yok: