22 Mart 2007

Saçmalamak

içimden olabildiğince sınırsız uçsuz bucaksız saçmalamak geliyor. insanlar öyle ki beni okuduklarında deli demeyi az görmeli falan.
ama gelin görün ki saçmalamaya baslamak için bir triggera ihtiyacım var ama maalesef aranıom taranıom bulamıorum. siteden siteye atıom kendimi ama cık cık ve de cık. otobustede biraz saçmaladım ama devamı gelmedi..

off fikirsizlik de kötü birşeyyy en iisi ciddi birşeyler yazayım içimde ciddi şeyler birikti..

son zamanlarda dünyanın ölümlülüüne takmış vazietteyim. bakıorum insanlara ve kendime gayet kazık çakmış mantalitede didiniyoruz. bu nasıl mantıktır diyerek yorumluyorum ama bir aksiyon da çıkmıyor. kuralların içinde öğrenip gözlemleyip yorumlayıp kendimizi gelistirerek önümüze konulanların içinden secimler yaparak yaşıyoruz ve en sonunda bir gun bilmediğimiz bir zamanda öleceğimizi bilerek. ben iste bu noktada duraksıyorum. birgun oleceksem bu yaptıklarım bu kavgalarım bu fikirlerim bu beenilerim bu cevre bu dost bu düsman bu para hersey ama hersey çok mantıksız. kendi secmediğin bir anneden ve babadan kendi belirlemediğin bir zamanda bu dünyaya gelip hiç nasıl ve ne zaman olacağını bilemediğin bir ölüme doğru yaşamak. bir insan daha doğrusu nasıl bir insan bu iki kendisinden alakasız hayatı üzerindeki etkili olayın arasında kalan bütün herseyin her anının her hareketinin sahibi ve kontrol edeni olduğunu düsünüp ben seciyorum ben yapıyorum ben ediyorum diyerek yaşayabilir. mümkün değil. tam tersine hiçbirşeyin kontrol edeni biz değiliz. tamamen haberimiz olmadan varolduğumuz daha doğrusu gönderildiğimiz bu dünyada yapmamız gereken birşeyler var. bunları bulmak lazım. at gözlüklerini ve geri kafalılığı bırakmak lazım. gerçeği hakikati aramak lazım. ben burada ne yapıyorum. blog yazmak için ipod alıp müzik indirip dinlemek için mi varım. bilmediğim bir sürece bu bedeni yönetip bunu keyfe boğmak için mi varım ki bu bile mümkün değil bu hayatta keyif anlarımızın ne kadarını kapsamakta acı da var hemde çok. yanlış çok yanlış gerçeği aramadan düsünmeden kapılıp birseylere kendimizi kandırmak ve yokolup ziyan olmak
yazık

Hiç yorum yok: