9 Haziran 2007

Ocean's 13

Çok keyifli bir film olmuş yine. Arka arkaya bir seri filmde aynı çizgiyi tutturmanın zor olduğunu düşünen birisi olarak çok feci alkışlıyorum yapımda emeği geçenleri..

Brad pitt ve George clooney hayran olduğum insanlar bir de Al pacino eklenmiş ki gerçekten baştan aşağıya 4 4 lük bir kadro. Adamların oyunculuklarını seyretmek zevk veriyor. Diğer filmlere nazaran daha düz bir kurgu uygulanmış bu sefer ki bence sinemada yeni moda bu olacak. Çünkü kurgu zamanını sapıttırarak izleyicinin bilmediği şeyleri daha sonra bak bööle bişe olmuştu arada diyerek göstermek hiç zekice değil ve ben böyle filmleri ucuz buluyorum. Bir dönem yeniydi bu olay ve surpriz yapıyordu ama simdi buna basvurmak kotarılmamıs bir konunun içinden çıkmak için ucuz bir yol olarak değerlendirdiğim bir mevzu.

beni rahatsız eden görüntülerle ilgili ekstra ordinary pan lar tiltler ve hareket üstüne hareket bağlama olayları üç hareketli sahnenin arka arkaya bağlandığı bir bolum vardı ki oha oldum ama bunların insanı arada filmden koparsa da yerinde kullanıldığı için çok da eksi diyebileceğimiz bir durum olduğunu söyleyemeyeceğim. Ki filmin anlatım tarzı ve durduğu muzip noktaya, filmin ivmesi ve hareketine katkısı olduğunu düsünmekteyim.

Matt damon un burnu..
Brad pittin tekrar 35 40 lık hali (Babel de sevememistim 50 lerini aşmış amcayı)
ve filmin çok yerinde matraklığı..

Hiç yorum yok: