24 Haziran 2007

Politize... Politize... Politize...

Tvler malum o lider bu lider o aday bu gazteci pazar alanına dönmüş bende can sıkıntım had safhada inceden de geri kalamadım olaylara ve bulaştığım için ilgimi de çekebiliyor dolayısıyla da en fazla tv bakındığım dönemdeyim. Sağı solu okuyorum özellikle şu cumhurbaşkanı sectırmeme olayı ve ordan gelen turbanlı eş olmaz turkıyenın vızyonu deıller sunlar bunlar. Iste hukumet yaşam alanımıza mudahele edecek ıste bunlar serıat getırecek ıste bunlar boole gerıcı falan fılanlar. bılmıyorum adamların ıcınde deılım adamlar benım yakınım deıl tanımıorum nıetlerını bılmıorum ama ben cok barız ortada olan bırseye karsı tepkılıyım.

bu serıat gelecek yasantımızı deıstırcek zorla kızlarımıza turban gıydırecekler dıe ıcıne korku dustuunu ıddıa edıp mıtıng alanlarını dolduran ınsanların hepsının aslında turban gıyen ve belırlı bır sekılde hayat surmek ısteyen ve bu sekılde yasamak ısteyen ınsanların yasamlarına karıstıklarını kızlarının basortusunu acmakta en ufak bır tereddut gostermeyerek gayet gerıcı ve yobaz yaklasımlarla bu ınsanlara ıskence ettıklerını farkettım. bu korku dolduk dıerek meydanları doldurmus ınsanların aslında kendılerınden korkulması gerktığının farkında olmadığı ve acımasızca ınsanların hayatlarına mudahele ettığını gormek benı urkutuyor. benım yasamak ıstedıım ve sectıım hayat tarzı en ıyısı ve en modernı herkeste boyle yasamalı dıyen ıırenc ve bence barbar bır kıtle var kı ben bunlardan korkuyorum.. bası kapalı kadını saymayan ona karsı hosgorusuz ve ınsan oldugunu bıle kabul etmeyen asaılayan bır cağdas ve modern olduğunu zanneden kadın kıtlesı var kı bunları gorunce acıyorum at gozluklu sabıt fıkırlı bu ınsanlar mıdemı bulandırıyor. beyınlerı yıkanmıs ozgurlestırıldıklerı ıluzyonuna tutulmus ancak bunu kaybetme tehdıdıyle erkeklerın elınde kukla ve oyuncak olan sorgulamayan bırer gorsel zevk unsuru kadınlar ve kızlar.. yazık..

1 yorum:

Adsız dedi ki...

yürü be :D