17 Kasım 2010

Ben

Bir insanın gerçek kendisini ortaya çıkarabilmesinin yollarını araştırıyorum. kendimi aramıyorum. kendimi ne olduğumu ne olmak istediğimi ne yapmak istediğimi üzerinde durmasam da aslında biliyorum. ama işte onu ortaya çıkarmak teoriden fiiliyata geçirmek bu nasıl olacak..

iletişim giderek gözümde değerini yitiriyor.
kimlerle iletişim kurmak ve neden
şöyle dönüp değerlendiriyorum.
ben varım
benim o kendimle olan varlığımda düşüncelerim var
düşüncelerimi oluşturmak için çevremde etrafımda gördüklerimden aldıklarım var bunun dışında bir de iletişimden gelenler var
ne gelmiş bakıyorum
hiç birşey
yüzlerce insan
ve yüzlercesini unutmuşum bile

çok garipsiyorum çeşitli yerlere gidip çeşitli insanlarla tanışılıyor falan
hiç tanımadığım bir insanla tanışıp sonra artık temaya göre bir şeyler konuşuyorsun.
ee yani
saçma geliyor.

insanların varlıkları yorucu
istekleri yıpratıcı
kendileri sinirbozucu ve önemsiz
politikasından tut ekonomisine sanatına eğlencesine kadar kısır döngülerde kısır konuşmalar
çok sıkıcı be
bu dünyanın içine kıstırılmış zihinler bana tad vermiyor.
heryerde şablonlar klişeler sterotipler
farklı olan deli
sadece farklıların olduğu bir alanda yaşamak isterdim. monotonluğu istikrarı planı hedefleri ve güven içinde olmayı kökünden siktiredebilmeyi..

oof

Hiç yorum yok: