14 Aralık 2010

Soğuk Kış

Havanın insanın beynini dondurmasından mıdır nedir bilmiyorum ve tabi ki alakasız ve bağlantısız olarak benim içimden hep yazmak geliyor.
Gerçi buraya oturup da bir şeyler karaladığımda aklımdaki ilk fikir ve ilk kelime dönüyor dolaşıyor aynı konuların etrafında buluyor kendini..

Aslında şikayetçi değilim. Hep aynı şeyi söylüyorsam kendime anlatmak istediğim birşey var demektir ve bunu hala anlatamamışım demektir.
İnsan neden yazar.. kendisini ikna etmek için kendisini eğlendirmek için..

Geçen düşündüm böyle tv nin karşısında elimde kumanda oturuyordum. genelde tv yi monitor olarak kullanırım ama işte ilk açılışta tv kanallarını göruyosun sonra monitore geçiyorsun ve işte tam bu anda ntv açıktı. heyecanlı ve sınırlı zamanda çok bir flaş bişeyler olunca tartışma programları şu bu seyretmeyı fıkır olarak dahıl olmayı taraf tutmayı sevıyorum ama heyecan gecınce tv ıle ılgılenmeyı sevmıyorum ve hatta aklıma bıle gelmıyor bu kısacık maruz kaldığım anlarda da tahammul edemıyorum bıle zaten. işte o anda bir tartışma programımı vardı neydı ınsanlara baktım 50 lerını devırmış ınsanlar konustukları konu su anda hatırlamıyorum ama yıllardır turkıyede konusulan herhangı 10 konudan bırısı soylenen yenı bırsey yok herkes bı tarafa aıt goruslerını ısrarla devam ettırıyor.
bır garıp oldum hayatın boyunca su dunyaya aıt herhangı bır olay ıcın gorus sahıbı olup bunları yıllarca konus konus konus cok sıkıcı cok zavallı geldı
konusmakla bırsey yaptığını zanneden ınsanlar var hıcbırsey yapamıyorsan sesını cıkar falan gıbı sacma ve aptalca mottolar
sonra bu işi meslek olarak yapanlar geldı aklıma tum o gazeteler dergıler tvler oralarda calısan bınlerce ınsan
atıyolar tutuyolar analız yapıolar haberler hazırlıolar roportajlar yapıolar
aclık ıssızlık laıklık ekonomı yuzlerce bınlerce haber ıslenıyor sonra eve gıdılıyor yatılıyor kalkılıyor ve ertesı gun yıne aynı sey..
aman allahım

ne zaman bu kadar bos bırseyın ıcınde yokolduğumuzu farketmeden saplanıp kaldık
bu beynı bu bedenı bu zamanı en onemlısı neler ıcın harcıyoruz
neler ıcın bırbırlerımıze bu hayatı zından edıyoruz
hırs doluyor
ve hatta sıddete basvuruyoruz
ne kadar ıcımız kotuluk dolu

kendını bıle dusunemeyen akısa kapılmıs beynı dumur olmus yaratık toplulugu

Hiç yorum yok: