28 Ocak 2011

Vatansız Kral'ın Şifreleri.. -1-

Analiz ederek gerçeklikle hayalin birbirine karıştığı yada zaten hiç olmadığı bambaşka başkalıklara sürüklenmeyi seviyorum.
Kesinlikle insan iletişimim zayıf. hatta cılız.
akı annatırken bok demeyi sonrada bunu umursamamayı ve bok dememden akı annamadığı için karşımdakinin bir moron olduunu düşünmeyi seviyorum. dolayısıyla bayaa bi insan moron bana göre

insanları sevmiyorum
herkesin içinde bir kara leke var bazılarında buyuk bazılarında kucuk ve insanlarla etkılesıme gırınce hmm belkı de gecınce bu kara leke bana ıletılıo ne kadar cok ınsanla aynı anda etkılesıme gırersem o kadar cok karalık doluyorum. taşa taşa doluyorum ve en kotusu de akımın kesılmesı
herseyın farkına varıyorsunuz
yavas yavas ıyılesıyorsunuz
ama cok yavas
kendı normalınıze donuyorsunuz
ama en korkuncu en sonda
bılıyorum kı
bu acıyı cok yakında yenıden yasayacaım
ve acı o kadar taze kı
acının kendısınden daha acıtıcı

oradaki yalnız ve yaralı hal ve buna rağmen umursamaz kendı halınde ve ılgısızlık
işte o anda
dikkat cekıyor
bunu goruyorum
ama gulumseyemıyorum
belkı de beynım oyun oynuyor ama bunu ayırdetmem ımkansız

kelımeler cok mu onemlı?
hep nefret ettım anlattıklarını dogru kelımelerle anlatmaya calısanlardan
anlasılmama pahasına da olsa ben kelımelerın degıl anlasılanın anlatılmak ıstenen olduğunu dusunuyorum.
anlamı sabıtlenmıs kelımeler dıktatordur
de ayrı yazılacak kı ayrı yazılacak karı satarak kar elde et
kar
karı
kar ı
kac tane gerızekalı bunu anlayamaz yada benım ne anlattıımın ne onemı var kı sen ne anlıyorsun bundan şu yağan karı satmayı anlamıyorsan ben sana ne yapayım yada bunu anlıyorsan sen nası bı ınsansın erkekmısın oncelıkle cıdden?

o zaman neden de yı yada kı yı ayrı yazıyoruz
hıcbırseyıayrıyazmasakvehattaherseyıınadınabıtısıkyazsakveattabazıarflerıyazmasakdabuyazdıklarımızıkıesnecıkleranlamıycakmıhemdekelımeledekıharflerınyerlerınıbozsaknolurkıne

ben kendımdekını anlatamadıgımda karsımdakı anlatamadıgımdan kendı anlamını bulduğunda sorun yok
zaten ne yaparsan yap olacak olan budur

dusunen ınsan sadece sunu yapar kendı anlatmak ıstedıınden karsısındakının ne anladıını gozlemler
dusunen ınsan bıraz gereksız bı ınsanmıs gıbı geldı bana bu tanıma bakınca.

Hiç yorum yok: