20 Kasım 2011

Bir Gün II

Kitap bitti. Eh sonu çok tatmin etmese de beni evet başka türlü de bitmezdi zaten böyle bir kitap diyeceğim. Kitabı sevdim. Okurken canlandırdıkları güzel. Duygu iletimi güzel de film hiç olmamış. Kadın karakteri ben sevmiyorum. Anne hathaway patlak gözlü, koca burunlu çirkin bi kadın. Boy ve beden yuvarlaklık hat oranları da bence gayet oransız. Ama filmdeki oyunculuğu fena değil. Zaten oyuncu olarak fena değil genel kariyerine bakınca ona birşey demeyeceğim. Ama kesinlikle Emma değil bu kadın.

Gelelim Dexter a Dexter evet belki tip olarak olabilir uyabilir ama berbat bir oyuncu. Genç bir jude law daha iyi giderdi sanki.. adam bence oyunculuğuyla filmi mahvediyor. Tabi kitaptan uyarlama olması da önyargımı artırıyor sadece filmi seyreden birileri bu kadar acımasız olmayabilir çünkü herşeyi 90 dakkaya sığdırmaya çalışınca o duygu aktarımı kolay olmuyor ki bence yönetmen başaramamış anlatılan sahneleri kurmakla olmuyor maalesef bu iş. İşin garip yanı böyle bir filmi seyrettikten sonra kulaımda kalan bir şarkı olmadı bunu çok garipsedim. Filmde hoşuma gidense dekorlar ve kıyafetler. Kitabı okurken özellikle o yılların kıyafetlerini canlandırmayı gerektiren pek birşey olmuyor ama filmde tabi mecburen her yılın kıyafetleri renkleri ve bu değişimleri görmek güzel. ne kadar iğrenç giyiniyormuşuz diye bi görmek için değer aslında ..

genel olarak keyifli, romantik, melankolik.. iyiydi yani..

Hiç yorum yok: