15 Kasım 2011

Yaşamak dediğin..

Gözlerini açmış kocaman bana bakarak şaşırmanı bunca zaman sonra anlamlandıramasam da hala sevimli buluyorum..

Neden diye soruyorsun. Ah işte bana sorulmayacak ender sorulardan.. Ciddiyetsizliğimi bilip kabullenmene aşığım aslında ama çaktırmıyorum.

Verdiğim süper gereksiz cevaba attığın kahkaha gülümsetiyor beni. seni seviyorum. evet sanırım evet evet kelime bu seviyorum. Ah gereksiz anlam yüklemeleriyle derinleştirilip çok zor bir kelime haline getirilmesini umursamıyorum biliyorsun. Seni seviyorum. Bu kadar basit işte..

Yaklaşıp sarılıyorum. senin sarılmaktan hoşlanmanı da seviyorum. Kendini dışarıya açamayan -  herkese değil ama birilerine en azından -  herkesden uzaklaştım ben. güven duymuyorum. yada aynı şekilde herkesin herkese aynı seviyede açık olmasını bekleyeni de sevmiyorum. özel nerede o zaman. özel güzel bir şeydir. sadece belli insanlarla yaşanan bazı şeyler tadı artırır.

haydi gel kumsala gidelim gölgede yarı uykulu akşam güneşini uğurlayalım..

Hiç yorum yok: