13 Temmuz 2012

Gülümsemek

O kadar güzel birşey ki.. Her zaman yapamıyorum. yıllarımı somurtmaya beğenmemeye eleştirmeye adamışım.. Çok yanlış yapmışım. sevdiğim şeylere beni gülümseten şeylere. pinpon.. gönderdiğimde geri gelen gülümsemelere yönelmek insanı çok rahatlatıyor.

Dünya eğer insan kendisini kaptırır ve ne yaptığını sorgulamadan yaşarsa o kadar büyük huzursuz edici rahatsız edici tüketen ve üzen bir yer ki.. Ancak farkında bir şekilde seçimlerini istedğin ve bu dünyada en temel şey olan huzur mutluluk ve pozitifliğe yönlendirirsen yaşamak keyif de verir..

insanı ve insanın etkisini hayatımda sıfırladığım anda kendime iç huzuruma ve inançlarıma yöneldiğimde tek gerçek olan allaha yöneldiğimde gülümsüyorum. Kalbim hafifliyor. Kaygılarım yok oluyor..

Gülümsemek istiyorum ve gülümsüyorum. İstemek lazım, ulaşmak bir şekilde oluyor sonra..

Hiç yorum yok: