17 Temmuz 2012

Kendimi Seviyorum

Başka insanların alanında olunca yada işte bir kesişimde "ben" liği sevmiyorum ama ben kendimi seviyorum. Algılama ve analiz yeteneklerimi, objektif ve insandan yana olmayı, hata yaptığımda bile bunu açıkca kendime eleştirebilmemi vicdan sahibi olmayı ve mutlu ederek mutlu olmayı sevmeyi beğeniyorum.

Benim gibi şekiller ve şablonlara takılmayan inandıklarına tutkuyla bağlı ama bu tutku için başka insanlara zarar vermeyen içinde insanı barındırabilen, almak kadar verebilmeye de yatkın mutlu ederek mutlu etmeyi seven insanları ve de en önemlisi ambalaja karşı kırıcı olmayan ve olabildiğince de bunu önemsemeyen insanları seviyorum..

Kendimiz haricinde dünya istisnasız çıldırıp iğrençleşmiş olsa bile utanmadan sıkılmadan ve umursamadan ve hatta bunun için zarar görecek bile olsak insan olmaktan, toplumda toplum yararına yaşamaktan kendi inandıklarından gerçeklerinden taviz vermeyen insanları seviyorum..

Her taraf azılı pisliklerle dolu olsa da etrafta eğer arayıp da bakarsak görebildiğimiz çok güzel hem içi hem dışı çok güzel insanlar var bunu görmek içimi neşe ve enerjiyle dolduruyor..

Hiç yorum yok: