15 Şubat 2007

Az kaldı

geçen sanarım akşam gazetesinde okudum çakıcıdan can dündara bir mektuptan bahseden bir yazıydı. ve nedense bu yazıya yüzde yüz katıldım evet çok boktan bir dünyada yaşıyoruz. can dündar anladığım kadarıyla çakıcıyla ilgili bazı programlar yapmış o da can dündarı akıllı olmaya davet ediyor ama ileri sürdüğü argüman çok gerçekciydi. bu argümandan çıkarak çok büyük genellemeler yaparak hayata baktığımda enteresan gözlemler ve onnarın damıtılmış analizleri canlandı zihin kıvrımlarımda şöyle ki : kurallara uymayanlar ve kuralları kendi çıkarında yorumlayıp kurallara uyanı da uymayanı da yeter ki onunde engel olarak görsün hedef gösteren bir nevi kukla gibi oynatmaya çalışanlar var ve bu dünyada bir de bu ikisinin arasında kalmış dier iki taraf dan hangisi kazanırsa kazansın bu oyunu arada her daim ezilenler var bu kadar baska bisey yok.
su başı belli sonu elbet bir gün geleceği belli bir hayat için ne hırslar ne hak yemeler ve ne vicdansızlıklar gerçekleşiyor. insanlar birbirlerine bir güç bir ideoloji kabul ettirme yarısında. kin nefret ayrımcılıklar ve baskaları üzerinde kendini üstün görme boyutları artık görülemeyecek biçimde büyümüş. insanlar o kadar seviyesiz hale gelmis ki ve istisnasız boyle herkes ama herkes birşey almadan birşey vermeyi düsünmüyor. her yapılan aksiyonun arkasında kendine bir fayda kendine bir çıkar en olmadı kendisi için bir iç rahatlama mevcut. iki sn kendisini düsünmeyi bırakıp da bir baskasının derdine iki sn ayıran kalmamıs yardım diye birşey kalmamıs. ve artık her insan gözümde böyle kurumus çekmis tükenmis ve simsiyah görünüyor. insanlara baktıkca midem bulanıyor. bende bunları göreli beri kendimi geri cektim ve bir iki senedir dozunu arttırarak naifliimi tamamen ortadan kaldırarak madem oyle benden de aynen böyle yi uygulamaya koydum ama diğer türlü mutsuzken simdi üç kat daha mutsuzum cünkü bir de olmadığım bir kalıba girmeye çalışıyorum sanarım yapamayacağım. kafam çok karısık tiksintim sınırsız
kaçmak kaçmak ve kaçmak istiyorum ama biliorum hiç bi zaman da olmayacak bu Allahım sen benim aklımı koru.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

ne kaçışlar sözkonusu bazıları dile bile gelmez. neyse ki her vakit kurabileceğin bir düş edinmişsin. şeker çıbıın da vardır senn :> düşle bakalım nereye kaçabiliceksin?