22 Şubat 2007

Odun

- Dur ulan! Kıpırdama ulan! Cüzdanını ver ulan!
Ahh sikiim. Bir bu eksikti. Adamın ulanları elindeki tehdit unsuru kelebeğin vadettiği saplanmadan daha acı verici.. Beynim irkilmiş vaziette ulanları algılıyor hazmediyor ve adamda utanmadan daha seri bir şekilde daha vurgulu sıralamaya devam ediyor. ulan ulan ulan. Ulanını da seni de sikerim ulağğğn die saldırmam lazım simdi normalde ama körkütük sarhoşum hatta odun gibi sarhoşum kör bi kütük bile birşeyler görebilir. ama odun cahildir varlığının önemini ortadan kaldırmıştır. sadece işlevseldir yakarsın ısınırsın kendime şaşıyorum bir anda oha ya karşımda adamın teki kelebeğini bir benim gözüme bir yanımdaki karının gözüne sokuyor. gözlerinde korku ve duvara sıkısmıs insan nefreti var herşeyi yapabilecek durumda yani ve ben bunları mı düşünüyorum. beynimi sikeyim. beynimi sikeyim. haydi içimden 20 kere bunu dicem. dışardan gelen ulanlar eşliğinde kelebeğin sallanma ritmine uygun beynim tekrarlıyor beynimi sikeyim beynimi sikeyim beynimi sikeyim. 3. 3te kaldım ya bi saniye şu tehdit unsuru kesici alete niye kelebek demişler ayıp birşey bence. işte bu düşünce ayıltıyor beni yanımdaki güzel vücüt kolumu artık koparcak sekilde sıkıp çekistiriyor. korkmus görünüyor. aslında görünmüyordur gerçekten korkmustur elbette sanarım. belki de korkmamıştır da rol yapıor olabilir mi. ah sikiim niye çıktım ki o bardan işte dünya boyle bir şey içmeye devam edip hapları çakmaya devam etmeliydim. ayılıyorum işte ayılıyorum ulan eşşoolusu sik kafalı göt oolanı parasız kaldıysan git banka soy anası su aygırıyla sikismis domuzcuk seni ne sikime ne hakla gelip de benim beynimi ayıltacak sekilde önümde baırınıp benim dikkatimi cekersin..

- İmdaaatt!!
bu orospu niye baırmaya basladı simdi yaa. diye kafamı kaldırdığımda olayı anlıyorum. kelebekli adam kan kırmızısı bir ifadeyle yerde yatıyor. benimde yumruklarım kan içinde nedense. hay sikeyim ayıldım ben ayıldım ben hay sikeyim!!.
-hadi gidelim kız. yoksa kelebeği götüne sokcam bu adamın..

Hiç yorum yok: