26 Şubat 2007

Oscar

Hiç haberim yoktu ama dün akşam oskar töreni yapılmış. bana haber vermediler anlayacağınız. her neyse sırf daily show daki adam sundu ise kaçırdığıma üzülebilirim. geçen sene acaip matraktı. baktım da kimler kazanmış diye departed almış 4 tane falan. filmi düsünüyorum tamam kötü film değildi ama çok da sufer de değildi. ama zaten baska ne film vardı ki. onun dısında listeye bakınca biraz bana herkese bi oskar düssün kardes payı yapalım gibi birsey sezinledim. sezinledim de nooldu bise olmadı. Amerikan film endüstrisi artık teenager lara hitap ediyor. zaten amaç da o
film denen sey beyin yıkamaktan baska birseye hizmet etmeyen birsey. e bakıorum filmlere bana hitap etmiyor simgelerdir sunlardır hersey ayan beyan ortada duruor. konu diye birsey kalmadı zaten kendilerini paso retakelere serilerin devamını çekmeye verdiler. geçen su rambo serisini seyrettimde o kadar hersey net ve bariz ortada ki yapılmak istenen verilmek istenen o filmin neden yapıldığı falan. onun için bakıorum filmler artık büyükleri çekmiyor. sadece veletler daha yeni sinemayı kesfedenler gidiyor sinemaya. bakıorsunuz onlara hitap eden filmler gişe yapıyor. şu son ghost rider olayı beni irkiltti. eva mendes denen kadın ve nicholas cage. konu tamam hayran kitlesi olan bir konu cizgi roman uyarlaması ama karı rol yapmanın 100 km yakınından bile geçmiyor nicholas desen zaten facia uyuz bi adamdır bi de sanırım karıyla oynamaktan da memnun diil iice yansımıs bok gibi bir film ama bakıorum insanlar deli gibi sinemaya gidip bi de sufer film demiorlar mı. işte bu noktada ben kopuyorum..

Edit : ellen dejenere sunmuş. haberdar olmamam gayet isabet olmus. nefret ve de bir o kadar antipatik gelior bu kadın bana komik bile deil uyuz bi sitcom u vardı bi bolum seretmee calısmıstım lezbien falandı galba.. çirkin bi de

Hiç yorum yok: