17 Şubat 2007

Ghost Rider

Bu kadar da berbat bir film yapılmaz ki.. Resmen çuvalla parayı döktük utanıyoruz ama ne yapalım başka çaremiz yok bunu vizyona sokmaktan denilerek bize ulaşmış bir film. Zait sağolsun hiç ilgilenmediğim çizgi roman filmlerine bir bağışıklık kazandım ve hatta inceden o fantastik dünyalar hoşuma gitmeye başladı.. Nedense ben hep zagor, Mr. No, teksas tommiks, kaptan swing insanıyım. Bu çizgi romanlarla büyüdüm. Küçükken fantastik romanlar ilgimi çekmiyordu. Bak düşününce garip yaf hmm. neyse bu da bir cuma gecesi yoğun bir hafta kafayı rahatlatalım gevşeyelim çerez bir film olsun diye seyredelim dedik de eva mendes nasıl kötü bir oyunculuk nası mal bir kadın bi de alabildiğine çirkin bir yüz e pes doğrusu diyorum bunu karsımıza aktris diye çıkaranlara. kadının bir cleavage i na 100 üzerinden 100 veriorum filmin tek olumlu noktası da oydu zaten. Niklıs zaten dandik bi adam ben sevmiyorum ama nedense hemen hemen bütün filmlerini de seyretmisimdir. yazık ya şu filme harcanan 120 milyon dolara üzülüyor insan verseler şu paranın 100 de birini koyayım ortaya bomba bir film her neyse bugün sinirlenmeyeceim. bekle beni oskar geleceğim.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

yollarını gözlüoruz bebeq :>