19 Şubat 2007

Blue with Gray

Clubbing sound, beats all over the place and my body. Dark light, blue and gray lightning yada tam tersi. Müzik müzik müzik 5 tekila 3 bira eşliğinde nasılda yavaş yavaş fade in to sarhoşluk olmuş ve bedenim müziği sarıp sarmalamış salınıyor.. mmmhh bedenler her yerimde, tuvaleti bulmalıyım, itekliyorum dokunuyorum gözlerim yarı kapalı görmüyor sayılırım ama hissediyorum. bu saçlarını yapmış makyajın tarz getirisini benimsemiş yeniyetme delikanlının gömleği. bu elime batacak kadar sert uçlarıyla yepyeni bir kızın sert gögüsleri.. ittiriyorum sendeliyorum ve ilerliyorum. doğru olduğunu umuyorum yolumun. ve evet.. kapı; açıyorum ve bir bölmede klozetin üstünde son buluyor yorgunluk.. haplar haplar mmh bir an oramı buramı delicesine kazmayı bırakıyorum ve kollarımı güç onlardan gitmişcesine iki yanıma sallıyorum ve donuk donuk bölmenin kapısına bakıyorum. gri. neden gri. herşeydeki griyi algılamak gibi bir sorunum mu var yoksa. acaip tekila cekiyor canım birden ve tekrardan işime koyuluyorum. haplar haplar lanet olası haplar buluyorum ve yolluyorum. hala düşünebiliyor bu beyin.. ittiriyorum itekliyorum sendelemiyorum artık. bir an duruyorum müzik giderek içime giriyor. dinlemek için duruyorum. bir el vucudumda hissediyorum beynimi hissetmeye odaklıyorum. arkamdan dolanarak göğsüme uzanıyor düğmeleri açık gömleğimden kıllarımı çekiştiriyor. tırnakları hissediyorum. ojenin pürüzsüzlüğünü hissediyorum. birden tekila aklıma geliyor. ve öne doğru adım atıyorum. el kaçacak zaman bulamıyor. arkamdan küfür ediyor. içimden tekila diye bağırıyorum. müzik. kıvranan bedenler dipdibe çok hoş görünüyorlar. kadınların cıplaklığı ve tenlerin gri ve maviyi yansıtmaları gözlerimi dinlendiriyor. tekilayı erteliyorum. müziği hissederek orda kalabalıkla kımıl kımıl korkudan atan göt deliği gibiyiz. yanlışlıkla elimi bir kalçanın kıvrımlarında hissediyorum. ve çekmiyorum. bir süre sonra kalçanın bedeni bedenime yaslanıyor. görmüyorum. bacağımın üzerinde kalçanın bacakarasının sıcaklığını hissediyorum. üzerime abanmış gögüsleri yumuşak buluyorum ve itekliyorum ittiriyorum göt deliği olmaktan çabuk sıkıldım tekila bulmaya gidiyorum..

1 yorum:

Adsız dedi ki...

okurken ekrana iyice kafamı yaklaştırmış neredeyse notebook tost makinası ben de preslenmeden önceki kaşar ekmeğin son hali gibiydim. Okurken mütemadiyen ve tesadüf eseri açık olan winamp dan gelen dance remixleri kulağıma dolmuş. Ki bu mixleri bana geçen hafta sipariş üzerine sen getirmiştin. Okuduklarım beynimin yüzeyinde sahneyi hologramik bir görüntü halinde seyrettirirken, dinlediklerim de o son eksik dokunuşu tamamlayıverdi. Ritmi hissediyordum, ve bahsettiğin bedenlerin sıcaklığını, kapalı club havasızlığının içkiyle ortaklaşa yaptığı kafayı. Çeşit çeşit parfüm kokusunun çeşit çeşit tenlerle yaptığı unique karışımları... hepsi tamamlanıverdi bedenim club sahnesi olmuştu.. Sana bir teklifim var: Bir roman yaz ve o romanın yanında okurken çalınacak bir club compilation ver, senin seçtiğin parçalar ve senin yazdığın roman... tapılırsın......