25 Eylül 2010

Bluetooth

Aklıma geldikçe gülüyorum. Düşünüyorum da aslında çok komik bir olay olmayabilir ama böyle kafada kurgulasan bu kadar iyi gerçekleşmeyecek bir olay olması nedense beni güldürüyor. Belki de başıma hiç baştan aşağı kurgu kokan komik olaylar gelmez ve bu bir ilk ve ben çok sevdim belki de bundandır. :) Neyse anlatayım..

Şimdi arabalara bluetooth olayını koymuşlar ya bağlıyosunuz telefonu arabanın ses sistemine bluetooth çekim alanındayken eller serbest konuşuyosunuz. Hoş birşey.. Geçen bir arkadaşla buluşcaz bir yerde oturup birşeyler yicez atladım gittim. Mekana geldim arabayı verdim valeye mekanın kapısında arkadaşı arıom telden gelmiş mi nedir durumu diye. Telefon çaldı ve açıldı saniyeler sayıyo ben alo alo bağırıyorum ama ses gelmiyo karşıdan, alala falan oldum bi 40 50 sn baırındım soora jeton düştü ulan dedim arkama döndüm vale arabayı kapının orda bi yere parkedio yüzünde bir garip ifade hasktir oldum kahkahayı patlattım o sırada arkadaşımı gördüm. Yanına gittim ama gülüyorum o da beni gördü olm arıosun ne cevap vermiosun bi ton küfür ettirdin demez mi.. Ben yarıldım.. arabayı parkeden adamın halini düşündüm bir an hehehe adam neye uğradığını şaşırmıştı. Bi an kendimi adamın yerine koydum alıon birinin arabasını parkedion o sırada birden arabadan bi telefon sesi gelio soora birisi sizinle konuşuo "aloo aloo ne var lan biip bippp bippp cevap versene biip" şeklinde huhehaheh..

Hiç yorum yok: