27 Şubat 2012

iTunes U

iphone un ilk defa adam gibi bişeye yaradığına şahit oldum. İTunes app university kategorisi var. ve hatta artık itunes U diye kendi başına bir app var buradan çeşitli universitelerdeki courseları takip edebiliyorsunuz odevleri ve sınavları yapabiliyorsunuz vs. bu deli hoşuma gitti. Ne kadar devamlılığım konusunda tutarlı olacağımı bilmediğim dersleri görmek için okula yazılmak belirli saatlerde gitmek yada e-dersler almak cazip bir fikir gelmiyordu. Ama böyle free bi app olunca kafama göre istediğim dersin ilgimi çeken lecture ına bakabiliyorum. ama iphone yetersiz kalıyor bunun için ya telefonu tv ye bağlamak lazım yada bir ipad almak lazım. Sanırım yeni standart telefonda bir windows phone işletim sistemli nokia, tablette ipad ve notebook da da windows işletim sistemli bir samsung ultrabook.

konumuza dönersek benim bu olayı sevmemin başlangıcı harvard unıversıtesı fall 2011 donemı probability 110 dersini takip etmemle başladı ondan sonra neler vara bakarken stanford unıversıtesı falan bissuru ıcerık gordum cok deısık kategorılerde... bır sonrakı hedefım bır fransızca dersı bulmak.. uygulanabılır olacak mı bakalım..

Hiç yorum yok: