25 Ağustos 2010

Birgün bu aptal insanlar chp yi iktidara getirmeyi başarırlar mı bilemiyorum ama korkuyorum ve üzülüyorum. Şu anda tüm o 2000 lerin krizini ve rezil Türkiyesini unutmuş insanların şımardığını görüyorum. Neden ve niçin olduğunu bilmeden 3-5 medya borazanının etkisinde kalıp tayyip erdoğana karşı çıkıyorlar ve onun iktidardan gitmesini istiyorlar birgün belki bunu da başaracaklar. İşte o gün bu ülkeye çok yazık olacak. Bir CHPli yada bir MHPli yada en kötüsü ikisi birlikte bu iktidara gelecek ve ülke yine ve emin olun ki bunların iktidarının üzerinden 1 sene geçmeden 90 ların o rezil ekonomik sosyal yapısına geri dönecek. Tek özelliği eline 3 5 dosya alıp televizyonlara çıkmak olan bir adamdan başbakan olacağını umanlar çok yanılacaklar. Tayyip yiyor, Tayyip şeriat getirecek, Tayyip padişahlık kuracak yargıyı da ele geçiriyor diye sadece çok belirli zümrelerin toplumu kendi çıkarlarına doğru yönlendirmek için ortaya attığı dangalak iddialara kananlar ve hepimiz çok ağlayacağız. ama iş işten geçmiş olacak. Çok yazık olacak, ülke hiç soyulmadığı kadar soyulacak, ülke hiç talan edilmediği kadar talan edilecek.. 


Daha önce iktidara yaklaşan bu insanlar nasıl olsa kaybetmeyiz diye yeterince soymamışlardı ki buna rağmen en tarihi ekonomik krizlerden birini yaşamıştık. Şimdi hem yıllardır iktidardan uzak olmanın hem de bir daha bu şansı bulamayızın etkisiyle öyle bir soygun yapacaklar ki halk pişman olduğunda ülke bir daha toparlanamaz bir halde olacak. Ben söz veriyorum bunları yapacağım diyene inanan bir halk. yazık. hiç mi ders alınmaz. hele de böylesine kukla ve oturduğu koltuğu dolduramayan hiç bir dişe dokunur yönetim başarısı geçmişi olmayan bir lider kılığındaki balona inanmak. yada tek işi gücü kürsüye çıkıp bağıra çağıra ağzından tükürükler saçarak ne dediği bile anlaşılmadan böğürmek olan bir çirkin adama inanmak bunların peşinden gitmek. 

Tayyip de suçlu, çok büyük vebal altında.. bir gün bunlar iktidar olursa bu onun suçu olacak ve bu vebali nasıl öder bilemiyorum. Eline geçen bu gücü doğru kullanamadıysa, ekibinde ve kendisinin yakın çevresindekilerin yolsuzluk yapmasına göz yumduysa yada yummak zorunda kaldıysa ve hatalı adımlar attıysa bunlardan dolayı da işte halk onu değil de diğerlerini seçecekse Tayyip de hatalı, Tayyip de sorumlu.. Yaptığım hizmetlerin milyonda biri kadar da çevreme gitmiş ne olur ki dediyse. Yada bunca şey yaptım diye türkiyeye bakıp da kibirlendiyse ona da yazık o koltuğa en başta talip olmasına da yazık..

Umarım korkularım olmaz. Bazen içimden aslında olsun çok matah birşey yapıyormuşcasına şu tayyip gitsin diye bağıranlar ve onları alkışlayanlar muradlarına bir ersinler de sonra görsünler o tayyip gidince ülke ne hale geliyormuş diyesim geliyor ama hemen tövbe ediyorum 3-5 balık hafızalı ve gözü dönmüşün, muhakeme yeteneğinden yoksunun pişmanlığını görmek için koskoca bir ülkeyi bir milleti tehlikeye atmayı düşünmek büyük şerefsizlik olur.. 

Allahım sen bizi basiretsiz, beceriksiz ve din düşmanı idarecilerden koru. 

Hiç yorum yok: