22 Ekim 2010

Gay sayısı artmış mı ne?

gözlemliyorum da bu beyaz yakalı ufaktan 27 28 ini doğrultmuş ve üstüne geçmiş, yardımcı yada esas adam türünden titrler yapmış eli yüzü para gören studyo bir yerlerde tek basına yasayan erkeklerde bir gay yaygınlığı sezinledim.. 5 10 yıldır yıkanan beyinler, önce dikkat etmeye yöneltildi. Hayat tarzına giyime falan derken başka erkekleri inceleme sürecini getirdi bu erkekler arasında moda ve hayat tarzı muhabbeti ve seçmek, stil belirlemek derken erkeklerin başka erkeklere ilgi göstermeye başladığını görüyorum. Gerçekten yiyecekmiş gibi bakanlarından tut, çaktırmadan yazmaya çalışanlarına kadar..

Sanırım önümüzdeki 3 5 yıl gay devrimi falan olacak.
Ne kadar yazık..
Kadın gibi estetik ve sevilesi bir yaratık nasıl görmezden gelinir ama bunda kadınların da suçu çok..
bunu da gözlüyorum ve etrafımda kadın göremiyorum.
Devamlı ve sadece ayaklı sorun kümeleri var..
Var olmaya o kadar çok kafayı takmışlar ki kendilerini imha ettiklerinin farkında değiller.. bir kısmı da erkek olmaya çalışıyor.. yazık be..

Hiç yorum yok: