26 Ekim 2010

Telefon

Oturmuş gece gece bir yandan monitöre dalgın bakarken bir yandan kafamdan çılgın internet girişimleri tasarlarken (hiçbir zaman gerçekleşmeyecek girişimler çünkü hiçbiri 500bin den aşağı malolmayacak ve evet çılgın şeyler) aklıma geçen gün öğrendiğim birşey geldi ve kendi kendime güldürdü beni. Bizim pederin eve 70'li yılların başında telefon bağlanabilmesi için bakanlar kurulundan karar çıkmış.

komik.. şu anda iletişimde gelinen nokta ayrı bir boyut. bakanların o zaman işsiz güçsüzlüğü ayrı bir boyut. Gerçi bilemiyorum bakanlar hala böyle ottan boktan şeylerle ilgili kararlar falan alıyorlar mı?

kafam şu başta söylediklerime takıldı neden ben yiyebileceğim balıkları tutma peşinde koşmam ki. neden ürettiğim her proje 500 bin - 1 milyon seviyelerinde neden çılgın manyak dünyaya hakim olma projeleri bunlar.
birşey gerçekleşmesi makul birşey bulursam onunla uğraşıp durmam gerekecek diye mi fantastik şeylerin peşinde koşuyorum anlamadım ki..

Hiç yorum yok: