27 Şubat 2011

Aşk Tesadüfleri Sever

Erkek oyuncuyu beğendim. Kadında fena değildi ama yılmaz erdoğanın eşi olduğunu söyledi birisi ve yılmaz erdoğanı hiç sevmiyorum ve onunla beraber yaşayan bir insan ıykk

prodüksiyon olarak çok boş değil. Uğraşılmış. Özellikle 80 lere dönülen sahnelerdeki proplar bence güzel kotarılmıştı. Detaylı incelense bi ton sacmalık belki çıkar ama ne gerek var. sevmiyorum futbol maçlarında kare kare oynatıp da hala ofsayt mı değil mi diye karar verilemeyen sahneler gibi produksıyonları normal seyır ortamından degısık bır sekılde ınceleyerek elestırılmesını..

Ama normal seyrederken bıseler goze carpıosa bu elestırılır hatta dıbıne kadar elestırılmelı..

muzıklerı de begendım belkı turkce hıc dınlemedığım ıcın degısık gelmıs olabılır
ama fılm bence nerede hızlı nerede yavas olacak pek bılememıs ve bana 15-20 dakka kadar gereksız uzun geldı 15 dakka daha kısa olsa daha vurucu bı fılm olurdu sanırım..

bır dramayı bır sure ıcınde veremeyıp uzatıp verıosan bılkı o sahne hıc bı halt vermeyecektır..

bır de komfort zonumdan cıkıp baska semtte baska bır sınemada seyrettıım ve bu da hosuma gıtmedı arkada fılm boyunca konusan saa sola bok atıp dalga gecmek ıcın zorlayan ergenler vardı
bu fılmde romantızmı sevmıosanız kı o yasta bence sevmemelısınız hele de 3 erkek olarak sınemaya geldıysenız
ne ısınız var dıyorum
bır yandan da bız de boole ukela ukela atar tutar okuzluk yapardık ıtıcıymısız..

overall notum 3/5

Hiç yorum yok: