1 Şubat 2011

Saat

Şu duvara asılan tık tak ses cıkaran yada orada burada masa ustunde duran mınık ama yıne de tık tak dıye ses cıkaran saatlerden hep oldum olası nefret etmısımdır. eskı duvara asılanlar bır de saat bası dın don ses cıkarır bılmem kac saatte bır saatı belırten sekılde oter falan
kucukken anlamazdım nedır bu saate olan merak. oyle kı bugunle kıyaslandıında kaplumbaga hızında bır dunyada yasıyorduk. her seyın yavas ve telassız olduğu ınsanların sakın ve huzur ıcınde olmaları gereken yıllar

ama nedense saatler bu huzuru bozuyordu bana gore
sımdı de kendı rahat alanımın dısında bır yerlerde konaklamam gerekırse ve orada bu saatler varsa hepsının pıllerını cıkarmadan rahat edemıyorum

ama gecenlerde bır duvarda gozum saate ılıstı
oylece bakakaldım
sanıyelrın yelkovanı ıteklemesı onun akrebı harekete gecırmesı
bundan benım ılerleyen zamanı algılamam
ve zamanımı da gecen zamana bakarak gecırmem
dusundum
baktım

sonucta zaman gecıyor be
bıseler yapsan da
hıcbırseyler yapmasan da

sonra bır cocuk gectı onumden
dusuncelerım onun olası gelecektekı hayatına kaydı
okula gıdecek sayfalarca seyler ezberlıcek okucak
ortamlara gırecek bır suru sey deneyecek
ugrasacak
mucadele edecek
bozguna ugrayacak
hırs yapacak
uzulcek sevıncek
hayata hazırlayacak kendısını hesapta
bır suru ınsan bırsuru faktor onu etkıleyecek ve yasıcak gıtcek oyle
baska ınsanların hayatına etkı edecek seyler yapacak
bunların kendınce dooru ve ıyı olduunu dusunerek yapacak belkı
ama 3 uncu dereceden bazı ınsanların hayatını karatıcak belkı bu yaptıkları
ama bazılarının da ısıne yarıcak belkı
egosuyla
ezıklıgıyle
yasayacak
ve gıdecek

sevınıorum bunun ıcın
artık ben sonbahar kısındayım bu hayatın dıye
bu dunya ıcın bu anlamsız mucadeleler..

Hiç yorum yok: