30 Eylül 2011

Çok Uykum Var..

Değişik bir ruh hali içindeyim. Sanki artık hiçbirşeyi umursamıyor gibiyim. Bir yandan da sıradan küçük ve ulaşılabilir şeylere özlem duyar gibiyim.. Artık hayal kurmayı olmayacak şeyleri istemekten vazgeçmek istiyorum. Ulaşamayacağım hayallerin peşinden koşarak vakit geçirip adrenalin salgılamak ve hiç durmamayı değil. Ulaşmayı ve sonuna kadar tüketmeyi istiyorum. Değişiyorum. Sebep nedir bilmiyorum. İnsanlara inanmayı dinlemeyi bıraktıktan sonra ve kafamdan olduklarından fazlasını beklemeyi bıraktıktan sonra falan oldu bu. Artık çevremde herkes ve herşeyin çok net bir tanımı var. Kafamda olmasını istediğim şeyleri değil karşımdaki şey o an her ne ise o olarak değerlendiriyorum. Şeyin vaadettikleri ve geleceğe dair potansiyelleri şusu busu benim derinlerinde gerçeğini bilemeyeceğim geçmişi değil. Benim gözümün önünde o an için nasıl duruyor ve görünüp algılanıyorsa o şey odur başka birşey değil. Nokta. İşte burada acaip bir rahatlama oluyor çünkü artık hiçbirşey zihninizi rahatsız edemez bu noktadan sonra.

2 yorum:

erinc dedi ki...

naber

Vatansız Kral dedi ki...

teşekkür ederim