20 Eylül 2011

Gündüz Yazısı

Bir defa da gündüz yazayım dedim.. Çok farklı birşey olmayacak ama güneş ışığı gören kelimeler bunlar şimdi..
bu aralar kendimi yine inceliyorum. boynumu uzattım dışarıdan kendime ve kendimle etrafımın etkileşimine bakıyorum.

Uzağım yine. Yine kilitlenmiş vaziyetteyim. Şu noktayı yada kilidi diyelim açamıyorum.

İnançlı birisi olarak inanmanın dışında yapmam gereken şeyleri yapamıyorum ve hayatımı bu temel üzerinde kurgulayıp yaşamayı başaramıyorum. Kafamın ayarı çok bozulmuş ve ben bunu toparlayamıyorum. Tamam bunu kabullenmekten başka da yapabileceğim birşey yok. Ama bunun geri kalanında da bu inanca sahip olduktan sonra hayat benim için anlamsızlaşıyor ve bu seferde yaşayacak birşey bulamıyorum. Hayatta ne yapabilirim ki var olan herşey oldukça anlamsız. Para, güç, kadınlar, zevk, estetik, günah bunların hiçbirinin anlamı yokki.

Ne için uğraşacağım?
Hedefim ne olacak?
İnanlar hedefim olamaz. Çünkü hiçbir insanın bir değeri yokki. Ben de dahil herkes ölecek, bir ölümlüye neden değer biçeyim ki.
Para desen evet hayatı devam ettirmek için gereken bir şey de daha fazla değil bunun için anca uğraşılır ama en temel ihtiyaçlara inince bu da çok birşey değil ki..
Güç? Neyin gücü, kimin üzerinde kurulacak güç. İnsanların üzerinde güç kurmak güçlü olmakmıdır ki. Bu bana ahmakça geliyor. Hangi ezik insan bazı insanlara karşı güçlü olunca kendini güçlü hisseder ki. Hem de bazılarına karşı güçlü olamadığını da bilerek onların da üzerine çıkmayı hedefler falan. insan ulan sonuçta.
Kadınlar. evet en çok ilgimi çekenler güzel bir göğüs güzel bir yüz güzel bir kıç görünce keyif duyuyorum da. bundan bir hedef çıkmaz ki. ve bunu hayatımda baş köşeye koyamam ki o zaman zaten bir anlamı olmaz. ayda yılda bir goruş alanıma gırınce sıradanların arasından secılmısler, keyıf veren bır seyı hergun dıkkatle bakar ararsam ne anlamı kalır kı.
seks? malesef ki bir kere yaptığım bir şeyı bır daha yapınca bir anlam bulamıyorum ve bu anlamda aklıma gelen herşeyı denedım sanırım. bunu farklı farklı daha ne kadar kadında deneyebılırsın.

İlişki.. bir partner bana çok saçma gelmeye başladı. hıc tanımadığın bambaska bır yerlerde buyumus gelmıs varlıgı olan bır varlıkla bır ınsan varolusunu ve alanını neden paylasır kı. ınsanlarla etkılesım kım olursa olsunlar bastan asagı tamamen sacma gelıyor. aıle arkadas cevresı su bu butun tanısılmıs ınsanlar sen bır yolda yuruyorsun o ınsanları tanıyorsun baska yoldan yurusen baska ınsanları tanıyacaksın o zaman anlamı nedır kı bunların hepsıne yapısmaya calısıp yanında suruklemeye
zaten degısmemek baska yollara sapmamak da bır garıp ama anlamı varmı dersen yok sadece yorgunluk zaman kaybı falan..

bılmıyorum ne var bu dunyada.. kıtap yazıp yuzbınlerın okumasını saglasam bu bır hedef ve basarı mı olur bunun pesınden kosmanın bı anlamı varmı acaba bence yok bana ne faydası var kı ve daha da dogrusu bana neyın bır faydası olabılır kı
ışte ınanc harıcınde bu dunyada fayda saglayacak hıcbırsey yok. dunyada fayda evet de burda bırakıp olup gıdeceksın ıste. o yasadıgın anda su beynı gelıstırsen o sırada etrafında olanlara etkı edecek bırseyler yapsan butun dunyayaı sarsacak seyler yapsan ne olacak ne anlamı var bunun..

tek anlam tek fayda ınancta ve gel gor kı ben zorluyorum ve asamıyorum ıcımdekı bırseylerı
hayırlısı bakalım..
gunduz gunduz..

Hiç yorum yok: